The Day of the Crows
Courge lives in the heart of the forest, raised by his father, a tyrannical giant who reigns triumphant and prevents his son from exploring beyond limited boundaries. Ignorant about the ways of men, the boy grows up wild, with the placid ghosts who haunt the forest his only company. That is until the day that he is forced to go to the nearest village, where he mets young Manon...