The Stolen Princess
A story from the age of valiant knights, beautiful princesses, and evil sorcerers. Ruslan, an artist who dreams of becoming a knight, meets and falls in love with the beautiful Mila, without realizing that she is the King’s daughter. But the evil sorcerer Chernomor appears and uses his dark magic to steal Mila. Ruslan must rescue the stolen princess, and prove that true love is stronger than evil.