The Fifth Element
New York, the twenty-third century. The Earth is about to be destroyed by a huge ball of fire racing toward the planet. Cornelius, an old monk, knows how to stop the burning sphere: the Fifth Element, the Supreme Being, who unites the four basic Elements -- air, water, fire and earth -- must be summoned for it is the only being who can stop Evil. Cornelius gets a hand from Korben Dallas, a taxi driver and former secret agent, and from Leeloo, an alien in the shape of a beautiful, carrot-top young woman. Adventures galore await the trio as they set off to save humanity and fight the horrendous Zorg and his allies, the dreadful Mangalores.