The Four 3
When Emperor Huizong vanishes after an attempt on his life, the only warriors that can rescue him are the now-disbanded Divine Constabulary. But it is their former member, Emotionless, who's holding the emperor. Can her former lover, Coldblood, convince her to free Huizong, rejoin the team, and battle a deadly conspiracy? Explosive hand-to-hand battles, supernatural visions, and the dazzling spectacle of ancient China bring to life this thrilling, epic saga of passion, betrayal, and loyalty.