The Lucky One
U.S. Marine Sgt. Logan Thibault (Zac Efron) returns home from his third tour of duty in Iraq with the one thing he believes kept him alive: a photograph of a woman he doesn't even know. He learns the woman's name is Beth (Taylor Schilling) and goes to meet her, eventually taking a job at her family-run kennel. Though Beth is full of mistrust and leads a complicated life, a romance blooms, giving Logan hope that Beth could become more than just his good-luck charm.