The Midnight Meat Train
Based on Clive Barker's short story of the same name, this chilling horror tale stars Bradley Cooper as a New York photographer who attempts to track down a serial killer dubbed the "Subway Butcher" and discovers more than he bargained for under the city streets. A terrifying and well-paced thriller set amongst the dark, crowded passages beneath an urban jungle, Midnight Meat Train also stars Brooke Shields and Leslie Bibb and is directed by popular Japanese filmmaker Ryuhei Kitamura.