The Party Is Over
Since the day they arrived in rehab, Céleste and Sihem have been inseparable. Expelled from the facility for relapsing, they are left to each other, facing the real world. Their indestructible friendship will be as much a force as an obstacle. The real fight will then begin. A fight for sobriety and freedom, a fight towards life.