Petite Maman
Following the death of her beloved grandmother, 8-year-old Nelly accompanies her parents to her mother’s childhood home to begin the difficult process of cleaning out its contents. As Nelly explores the house and nearby woods, she is immediately drawn to a neighbor her own age building a treehouse. What follows is a tender tale of childhood grief, memory and connection.