The Rolling Stones - Totally Stripped
Totally Stripped follows The Rolling Stones in 1995 as they recorded and performed stripped down versions of their classic songs in studio sessions in Tokyo and Lisbon and on stage in Amsterdam, Paris and London. The programme captures rehearsals, interviews, live performances and footage of the band in the studio to present the complete story of this unique period in the long history of The Rolling Stones. The newly edited version of the film contains previously unseen content and the performances are often very different interpretations of their songs.