The Year of Spectacular Men
Izzy Klein has (barely) graduated from college, broken up (sorta) with her boyfriend, and has a bad case of pre-real-world millennial-itis. Throughout the year, she falls in and out of some not so romantic romances, and figures out that when it totally feels like the end of your story, it’s often just the beginning.