Think Like a Man Too
In the highly anticipated sequel, which was inspired by Steve Harvey's best-selling book Act Like a Lady, Think Like A Man, all the couples are back for a wedding in Las Vegas. But plans for a romantic weekend go awry when their various misadventures get them into some compromising situations that threaten to derail the big event.