Truth in Numbers? Everything, According to Wikipedia
Who should edit an encyclopedia? With online, user-editable Wikipedia taking the world by storm, this documentary explores not only the history of the encyclopedic website, but the cultural implications of allowing all individuals to edit an encyclopedia.