We Need Your Vote
Arnaud Jaurès, 25, joins a presidential candidate's campaign team by chance. He is taken in hand by Agnès Karadzic, an unscrupulous communications director. Working with her, Arnaud discovers the underbelly of politics, dirty tricks and manipulation. WE NEED YOUR VOTE, directed by Mathieu Sapin, is a French political comedy about the entangled world of political campaigns.