Anything for Alice
At the age of 30, Max has made a fortune on the internet with his two buddies and is enjoying life in the sun. But he gets tired of this existence and can't stop thinking about his college sweetheart, Alice, a sparkling, committed girl full of ideals... who has never been interested in him. To get closer to Alice, Max buys the bankrupt factory where she works. And without ever revealing his fortune or his new status as a boss, he pretends to be a simple worker. Ready for anything, he spends countless sums to make Alice, her son Valentin and all the factory workers happy. He gives up his life as a millionaire to work on the line and never stops lying for fear of disappointing.