Family for Rent
Paul-André, in his forties, is a shy and rather introverted man. Rich but alone, he is deeply bored and ends up concluding that what he needs is a family! Violette, a spirited forty-year-old, is threatened with eviction and is afraid of losing custody of her two children. Paul-André then proposes a contract in all honour to rent out his family in exchange for the purchase of his debts. For better or worse...