Lolo
Co-written, directed and starring Julie Delpy ("Before Sunset"), "Lolo" follows Violette, a forty year-old workaholic in the fashion industry who goes on a spa retreat with her best friend and falls head-over-heels for a local computer geek, Jean-René (Dany Boon, "Welcome to the Sticks"). But this newly-blooming romance is threatened when she returns to Paris and introduces Jean-René to her spoiled teenage son, Lolo, who secretly plots to ruin the relationship.