WE WERE: Darkness
After apparently seeing his deceased girlfriend Tea again thanks to the Book of Etruscans, Alexander now remembers an accident and a strange light. He feels new hope and wants to open the mysterious portal to the past again with help of Professor Brannon and his friend Michael. When the police get involved and even his enemy Victoria gets into serious trouble, all hope seems lost. A race against time begins again.