WE WERE - The time we have left
Alexander, who is marked by life, finds a locked and ancient book that confronts him with many mysteries. To make matters worse, in the presence of the book, his mind seems to go crazy. To get to the bottom of the matter, he undertakes some research that will change his life in a shattering way.