Yung Lean: In My Head
At the age of 16, after releasing a video on Youtube that quickly reaches millions, Yung Lean and his Sad Boys are touring the world, wooed by everyone from Frank Ocean to Justin Bieber. Yung Lean: In My Head is a riveting coming of age story and a journey through fame, mental illness, drugs and how to conquer adversity.