2gether the Series
First-year law student Tine (Win Metawin Opas-iamkajorn) might not be the most popular guy on campus, but he’s still one of the most recognizable members of the cheerleading squad. Capturing the attention of more than a few of his fellow classmates, Tine has experienced his fair share of relationships. But when he becomes the object of his classmate, Green’s (Gun Korawit Boonsri) obsession, Tine suddenly finds himself feeling more than a little desperate. Despite his many refusals, Tine just can’t seem to get Green to understand that he’s not interested in any sort of romantic relationship with him. Eager to find a way to get Green to leave him alone, Tine resorts to the most desperate of measures. Approaching Sarawat (Bright Vachirawit Chivaaree), the most popular and charismatic guy on campus, Tine asks if he’ll pretend to be his boyfriend. Though reluctant to agree at first, Sarawat eventually sees just how desperate Tine is to escape Green’s advances, and agrees to his proposal. Now in a fake relationship with Sarawat, it’s easy for Tine to get Green to leave him alone. What isn’t so easy is ignoring the unexpected feelings he’s starting to have for Sarawat. Realizing his feelings for Sarawat are genuine, does Tine have what it takes to turn their fake relationship into a real one? Adapted from the novel “Because We … Belong Together” by JittiRain, “2gether the Series” is a 2020 Thai romantic comedy drama directed by Champ Weerachit Thongjila.