A Shoulder to Cry on
Skilled archer Lee Da Yeol (Jae Han) has secured a scholarship to a prestigious school, but a run-in with the school’s most popular student, Jo Tae Hyeon (Ye Chan), threatens to ruin everything. With his scholarship in jeopardy, Da Yeol is desperate to distance himself from Tae Hyeon and the wild rumors that seem to follow them everywhere. Unfortunately, no matter how hard he tries, Tae Hyeon refuses to leave Da Yeol’s side. Unable to shake Tae Hyeon, Da Yeol spends his days loathing his shadow but the more time he spends with him, the more conflicted his feelings become; leaving him to wonder, where exactly does the line between hate and love end? Adapted from the webtoon of the same name by Dong Mul, this 2023 South Korean romance drama was directed by Song Soo Rim and Kim Jin Chul.