Jun and Jun
Once an idol with dreams of making it big, Lee Jun (Yang Jun Mo) now finds himself forced to take an entirely different path in life. With little experience, Jun has limited options when it comes to employment. Taking a position as an intern at a cosmetics firm, Jun is shocked to find that his new boss is none other than his old acquaintance, Choi Jun (Ki Hyun Woo). A notorious flirt who loves nothing more than tormenting his interns, Choi Jun makes Lee Jun’s life miserable but even so, something undeniable begins sparking between the two. Could an office romance be in the cards for this former idol and his spiteful boss? This 2023 South Korean BL romance series was directed by Kim Eun Hye.