Light On Me
Tae Kyung (Lee Sae On) has always been a loner, but when he decides he wants to try and make friends, his teacher suggests joining the student council. There, he meets the cold yet composed Shin Woo (Kang You Seok) and the charming, popular President Da On (Choe Chan I), who seems immediately drawn to him. As a romance between Tae Kyung and Da On starts to blossom, Shin Woo’s disapproval and the jealousy of Da On’s close friend threaten to complicate everything. Can Tae Kyung navigate the tangled emotions of his new relationships, or will his attempts at friendship lead to heartbreak? This 2021 South Korean BL drama was directed by Lee Yu Yeon, adapted from the hit mobile gaming title “Saebit Boys High School Council.”