Love Class
While competing on an idol survival show together, Hyun Jae (Sae Byeol) and Soo An (Seo Yi Han), grew close. However, only Hyun Jae made the final cut to debut, forcing them to part ways despite their lingering attraction. Years later, they manage to reunite through a project, but it's not the happy reunion they might have hoped for: now that they're more established in the entertainment industry, openly expressing their feelings for each other is even riskier than before. Fellow idols Jae Min (Lee Woo Jin), who's trying to recover his reputation after a scandal, and Khun (Petch Panutuch Saelee), who's come to Korea from Thailand in search of a new start, bond through commiserating over their difficult situations, but they too must confront the fact that they might not be able to act on their feelings. This is the third installment in the "Love Class" series.