A Love So Romantic
Su Xiao Wan (Yang Zhi Wen), a flower seller, mistakenly becomes entangled with the prestigious Gu family through a sibling contract with Gu Yan Xi (Ye Sheng Jia). Forced to navigate the family's complex dynamics, Xiao Wan must use her wit to survive Yan Xi's constant schemes. Gu Zi Qian (Zhao Tian Yu), the family's second master, offers her protection, but his kindness masks hidden motives. Caught between the two brothers, Xiao Wan struggles to find her true path and happiness. This is a 2020 Chinese romantic comedy directed by Dai Lu.