A Viagem
A Viagem is a Brazilian telenovela produced by TV Globo. It was written by Ivani Ribeiro, with contributions from Solange Castro Neves, and directed by Wolf Maya, Ignácio Coqueiro, and André Schultz. The telenovela aired from April 11 to October 22, 1994, and consisted of 167 episodes. It is a remake of the 1975–1976 telenovela of the same name, also written by Ivani Ribeiro. The plot explores the sorrows and hopes of ordinary people and their relationships of love and enmity.