Saramandaia
Saramandaia is a Brazilian telenovela produced and broadcast by TV Globo. It premiered on 24 June 2013 and ended on 27 September 2013. It's the third "novela das onze" to be aired on the timeslot. It is based on a telenovela of the same name created by Dias Gomes. Written by Ricardo Linhares in collaboration with Nelson Nadotti, Ana Maria Moretzsohn and João Brandão.