American Gigolo
Rapture
Julian tries to interpret a dead woman's message as Colin finds himself on the run. Meanwhile, Michelle realizes her son is in more danger than she thought and so is Julian.
Julian returns to Isabelle's fold to charm a complicated new client. Meanwhile, Michelle's past catches up to her as she attempts to save her missing son.
Julian leans on old friends to help track Colin's whereabouts; Sunday tracks a new murder case threatening to rob Julian of his freedom.
Julian and Sunday wrestle with their roles in his first conviction; Michelle betrays her husband; Colin becomes a pawn for ransom.