Clark
After spending most of his short life in and out of juvenile detention, Clark makes his first jailbreak and meets the love of his life -- his mother.
I Automatically Do Everything Opposite the Rest of the World
Inspired by his activist girlfriend, Clark starts a prisoners' rights movement that spreads across penal facilities all over Sweden.
Clark loves the oranges in Beirut so much, he decides to export them into Sweden, but citrus isn't the only thing he's dealing in.
The media covers the Norrmalmstorg robbery live, and the police make it clear they're willing to use deadly force.
Maria's mother convinces the prison to let Clark act in her play, providing him with the perfect opportunity to get up to his old tricks.
With his release pending, Clark starts meeting with a writer working on his biography, but there are parts of his life he doesn't want to talk about.