Fallet
Thrilling and funny crime dramedy where two unlikely detectives, Sophie Borg, a Swedish police officer with misplaced high self-esteem, and cowardly British colleague Tom Brown, team up to solve a gruesome murder.
When Hannes's body is discovered, Sophie’s old boyfriend and local journalist Zara’s brother is arrested. Everyone believes he’s the killer they’re looking for. Everyone except Sophie and Tom.