Veronika
Police officer Veronika think she´s gone crazy when she one day meets a boy she know is dead. Soon it turns out the boy didn’t come alone. Veronika realizes that the dead are victims of un-resolved cases and that they want to tell her something.
The Boy in the River
Veronika struggles with nightmares and a secret pill addiction. After a family picnic, she starts to get visions of a dead boy but refuses to believe it. However, as more people appear in the visions, Veronika questions her sanity.
The Girl in the Forest
Veronika discovers a dead body buried in the forest and is dragged into the investigation of the case, which forces her to work with a new investigator, Nassir Hakim.
The hockey star of the town appears to be guilty of the murder of the girl in the forest; when Veronika delves further into her past, the power of her visions increases and she sees more victims of injustice.
In her search for the connection between her visions and the cases, Veronika has secretly opened her own investigation. She must find a way to prove how it is all linked together.