The Dark Heart
Sanna and Marcus are lovers but their families are in conflict. Sanna's dad Bengt opposes their relationship. When he disappears a local missing persons-worker becomes obsessed with discovering the truth.
Families at War
Young lovers Sanna and Marcus keep their relationship secret because of the conflict between their families. Missing persons-volunteer Tanja gets a new mission - finding a man who has been missing for two years.
Sanna and Marcus' plan backfires. Tanja is on the verge of giving up the hunt for the missing man but gets help unexpectedly.
Sanna and Marcus are beginning to feel the heat. Tanja decides she needs to continue the search on her own and is soon closing in on the suspects.
Sanna and Marcus' relationship is over and Marcus is trying to find solace elsewhere. Tanja wants to make the truth public, even if the price is too high.