The Bridge
A woman is found murdered in the middle of Øresund Bridge – right on the border between Sweden and Denmark. Saga Norén from Malmö CID and Martin Rohde from the Copenhagen police department are called to the scene.
In Copenhagen, several homeless people have been poisoned to death. The perpetrator wants to draw attention to the problem of the increased number of people falling through the cracks of society.
Saga and Martin have understood that they’re dealing with someone who has really thought through his crimes. Maybe they can catch the murderer off balance by doing something he doesn’t expect?
Copenhagen is up in arms following a court case in which a group of police officers that beat an immigrant to death are found innocent. For the first time, Saga and the killer are in contact with each other.