Corazon Contento
Three Mexican families (the Muñoz from Mérida, the Laras from Mexico City, and the Ramos from Monterrey), their incorrigible appetite and the uproarious situations that follow. Corazon Contento is a playful glimpse at the ups and downs of modern life, and how what we envision as ultimate satisfaction can be distorted by the series of small bites we take along the way.