Costume Quest
Costume Quest features Wren, Reynold, Everett, and Lucy as they use their unstoppable imaginations to unlock a secret magic hidden in their homemade Halloween costumes. Using this power, these four heroes will battle nightmarish beasts by transforming into robots, pirates, ghosts, and ice cream cones! If they can imagine it, they can be it.