A Pup Named Scooby-Doo
A "cheese monster" frightens away all the workers at the Scooby Snack factory, so no more Scooby Snacks can be made. But without a Scooby Snack, Scooby won't pursue the monster.
Shaggy and Scooby compete on a TV game show -- until the ghost of notorious gangster Al Cabone disrupts the program. The ghost tries to locate his secret treasure vaults.