Scooby-Doo and Scrappy-Doo
A globetrotting canine Sherlock Holmes with a heart of pure cowardice, Scooby-Doo shivers and cowers in corners, but he always solves the mystery with laughs.
The Night Ghoul of Wonderworld
Velma becomes Dr. Watson for a day when she assists a robotic Sherlock Holmes in a futuristic amusement park.
The gang attempts to thwart the Neon Phantom that is terrorizing a roller disco.