Court Cam
A look at some of the wildest courtroom moments: A defendant leaps over a balcony headfirst in a death-defying escape attempt; a man accused of murdering his girlfriend's 4-year old son has an unlikely defender: his girlfriend; a 19-year-old escaped defendant leads police on a high-speed chase, with devastating results; and more.
A judge and a defense attorney bring a heated argument to fisticuffs; a woman charged with contempt makes a leap at the judge; a murder suspect pleads with the family of the victim and gets nowhere; and more.