True Crime Story: Indefensible
How Men Get Off
An Arizona man claims jewelry thieves killed his wife, but his story unravels almost immediately. His temporary insanity defense, however, proves to be a formidable opponent in court.
The Consent Offense
Police believe they've solved a mysterious death in Florida, but at trial the case takes a shocking turn, and a seemingly straight-forward case of murder by strangulation spirals into a bizarre crime story.
Two strangers meet at a bar, but their evening ends with a gruesome death. Police think they know who's to blame, but questions of motive leave them stumped.
One woman escapes the clutches of a New Jersey serial killer, and the friends and family of another victim set a trap to deliver the killer to police.
Two elderly women in Los Angeles seem to pull off the perfect murder. But when they try and pull it off nearly six years later, things don't go as planned.