Buried
Eileen Franklin suddenly has a memory of witnessing the rape and murder of her childhood best friend, 8-year-old Susan Nason, which leads to the reopening of a case that has gone unsolved for nearly 20 years.
George Franklin becomes the first person to be charged with murder based on a repressed memory. His accuser: his own daughter. His defense team attacks her credibility on the basis that she could have constructed a false memory through hypnosis and suggestive therapy.
During the trial, Franklin family members testify about the abuse they endured as children as all their darkest secrets become public knowledge. The defense team tries to convince the jury that Eileen conspired with her sister and mother to convict George as an act of vengeance.