The Witnesses
Through exclusive interviews and firsthand accounts, this shocking investigative special reveals the stories of four former Jehovah's Witnesses who share details of the sexual abuse they suffered during their time within the organization.
The Watchtower
After receiving leaked documents Reporter Trey Bundy sets out to expose a cover up of child sexual abuse among the Jehovah's Witnesses. When he meets abuse survivors and an attorney fighting for justice he learns the conspiracy goes much deeper.