Descendants of the Sun
South Korean special forces officer Yoo Si Jin (Song Joong Ki) falls for surgeon Kang Mo Yeon (Song Hye Kyo) but their ideological differences force them to split up. Now, war has broken out in a faraway nation, and Si Jin’s unit is deployed on the battleground. Coincidentally, an unpleasant workplace incident has forced Mo Yeon to join a group of medical volunteers in the same country. The former lovers reunite, but can they find love again – against the backdrop of a bloody war?