My Love From the Star
Do Minjun, an alien stranded on Earth for 400 years, discovers that a comet could be his chance to return home, but as he prepares for his journey, he falls in love with his neighbor Cheon Songyi, a famous actress.
As Do Minjun - an alien who arrived on Earth 404 years ago - prepares to return to his home planet, he meets the famous actress Cheon Songyi.
To change her bad reputation, Songyi decides to film a "Cheon Songyi's Special" to disclose her private life, 24/7.
Minjun sees a future where a woman wearing silver heels falls into the water and later discovers the identity of the shoes' owner.
Songyi is aboard the cruise ship, but Minjun's heart hardens as he remembers his terrible 404 years on Earth.
Reporters camp out in front of Songyi's house, who is emotionally distraught and taking refuge in Minjun's house.
Minjun is called in for an investigation and heads to the police station when he remembers Jaekyung, whom he saw in a vision near Songyi's house.