Miss Ripley
Jang Mi Ri, a woman driven by her complicated past and greedy ambitions, becomes the focal point of two very different men's passionate pursuit. Jang Myung Hoon, a meticulously controlled hotelier, and Yutaka, a warm-hearted Korean-Japanese hotel conglomerate heir, both become entangled in Mi Ri's web of deception. As their love for her intensifies, they are drawn into a dangerous journey that threatens to unravel their lives and relationships. Their shared obsession with Mi Ri ultimately leads them toward a potentially devastating confrontation.