Devilman Crybaby
I Need You
Ryo, a young professor returning from research abroad, takes his pure-hearted, crybaby friend Akira to a decadent party, where things turn demonic.
One Hand Is Enough
Akira has become a completely different man -- he's stronger and hungrier than ever before; he seeks out Ryo for answers.
After getting shut down by his editor, paparazzo Nagasaki gets desperate; Silene and Kaim learn what happened to their missing fellow demon, Amon.
Akira's mother calls and says she'll be home soon; everyone is looking forward to seeing her, but Ryo warns Akira not to trust any human.
Silene tracks down Amon, hoping to reawaken his demonic side, but in the ensuing battle the human soul of Akira remains powerful.
At a widely broadcast track meet, Ryo plans to expose high school athlete Koda as a demon, thereby spreading fear and distrust throughout society.