Ed Sullivan's Best of Broadway Musicals
A priceless time capsule of TV's golden age, featuring unforgettable performances by legendary Broadway stars and behind-the-scenes interviews with songwriters Rodgers & Hammerstein and Lerner & Loewe. Narrated by the legendary John Raitt.