Iron Man: Armored Adventures
Tony Stark is a teenage Iron Man geared for high-speed flight, high-tech battles and high-octane adventure! Throughout he must shoulder a mountain of responsibility and learn to reconcile the pressures of being a hero with the need to be a teen.
Iron, Forged In Fire, Pt. 1
Teen genius Tony Stark has just finished his greatest invention: the Iron Man armor. But before he gets to show his dad, Tony's world is shattered. As Iron Man, Tony Stark takes his first steps toward becoming a hero.
Tony believes Obadiah Stane may be behind the attack on his father. Iron Man intends to get answers, but standing in his way are the Earth Movers- Tony's peaceful inventions, which have been turned into weapons. Iron Man also confronts the Mandarin.
The Mandarin believes Tony Stark can find the missing Makluan Rings, so he plans to get close to him in his true identity… sixteen year old Gene Khan.
Iron Man is still trying to take down Obadiah Stane when he finds someone else is after Stane… the man called Blizzard. Rhodey's not so sure about Blizzard, but Tony feels like he's found a kindred spirit.
Pepper dreams of a life of excitement and adventure… until her FBI agent father is targeted by Mister Fix. With her father in the hospital, Pepper intends to find out who attacked him.