Marvel Super Hero Adventures
Spider-Man reveals some of the lessons he's learned while on action-packed adventures with other Marvel superheroes!
One Big Mess
Iron Man teams with Spidey to clean up the city when Ultron steals Tony Stark's high-tech garbage truck.
After a battle with Doc Ock, Spidey and his friend Miles Morales try to catch a cat that they accidentally scared.
Spidey and Ant-Man try to rescue people on a collapsing bridge, but Hulk's efforts to help make the situation worse.
Spidey and Ms. Marvel have to put aside their differences to work together to stop the evil Electro.
Spidey teams up with Captain America to track down a toy thief known as the Tinkerer.