Meet Iron Man and His Awesome Friends
Join young inventor Tony Stark and his team of heroic friends as they embark on adventures, using their tech, teamwork and quick thinking to save the day!
Meet the IQ
Tony Stark unveils the Iron Quarters, showcasing its advanced tech and how it supports the team's missions; he introduces other members of the Iron Friends' team, Ironheart, Iron Hulk, Iron Pup and Vision.
Ironheart, Iron Man and Iron Hulk race to rescue a giant runaway donut in their Iron Racers.
The team's canine companion, Iron Pup, is introduced, highlighting his clever gadgets and loyalty; the Iron Friends work together to retrieve Iron Pup's flying disc from Absorbing Man.
Iron Man and Captain America work together when Swarm attacks the IQ with her robotic lightning bug.