Johnny Tsunami
When teen surfing sensation Johnny Kapahala is uprooted from Hawaii and forced to move to Vermont, he gets caught in the middle of a long-standing battle between the local prep school skiers and the public school snowboarders. But, when the Urchins decide to snowboard on the Sky’s side of the mountain, a battle for the mountain begins! Only with the help of his legendary grandfather can Johnny helps unite both sides with his cool island style.